برگزاری جلسه شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان با موضوع:

بررسی زیرساخت های اربعین در شرکت آب منطقه ای ایلام

جلسه شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان ایلام با موضوع بررسی زیرساخت های اربعین در شرکت آب منطقه ای ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام؛ با حضور مدیران صنعت آب و برق استان، نماینده استاندار ایلام و سایر اعضای کارگروه آب جلسه شورای انسجام بخشی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام و رئیس ستاد اربعین صنعت آب و برق استان ایلام ( پایانه مرزی مهران ) در این جلسه ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، خدمت به زوار اربعین حسینی را برگ زرینی از افتخارات مردم استان ایلام برشمرد.

دکتر صادق علیمرادی در این جلسه بر افتخار میزبانی از زائرین اباعبدالله الحسین(ع) توسط استان تاکید نمود و گفت: شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان با برگزاری جلسات منظم و پیگیری برنامه های مدون، سعی در ارائه خدمات هر چه بهتر به زائرین اربعین حسینی دارد.

رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان خواستار هماهنگی، همراهی و فراهم‌آوری شرایط و امکانات لازم با محوریت شرکت آب منطقه ای استان در جهت حضور هر چه با شکوهتر دوستداران اباعبدالله(ع) در این مراسم عظیم فرهنگی شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام با تاکید بر برنامه ریزی های انجام گرفته در راستای فراهم نمودن رفاه زائران، تاکید کرد: باید تمهیدات لازم در برگزاری هرچه بهتر کنگره عظیم اربعین فراهم شود.

رئیس ستاد اربعین صنعت آب و برق استان ایلام ( پایانه مرزی مهران) بر تامین و توزیع آب خنک پایدار و تامین نیروی انسانی لازم در راستای انجام این مهم تاکید نمود و اظهار داشت: با توجه به مصادف شدن اربعین امسال با تابستان، انتظار می رود با هماهنگی استان های معین با مدیریت شرکت آب منطقه ای استان، به گونه ای عمل نماییم که زائرین محترم جز زیارت، دغدغه ای نداشته باشند.

وی در پایان سخنانش تاکید نمود: با هماهنگی سایر دستگاه های ذیربط تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا با تامین آب و برق پایدار برای ارائه خدمت به زائرین، هیچگونه مشکلی پیش نیاید.

لازم به ذکر در این جلسه اعضای کارگروه آب با تبادل نظر و ارائه پیشنهادات لازم بر فراهم نمودن شرایط  برگزاری هرچه با شکوهتر پیاده روی اربعین تاکید نمودند.

کد خبر: 1150
  تاریخ خبر : چهارشنبه 28 تیر 1402
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 28 تیر 1402
 لیسانس حقوق
 354