با هماهنگی دادستانی و همکاری نیروی انتظامی صورت پذیرفت؛

توقیف موتور تلمبه های غیرمجاز شهرستان چرداول در استان ایلام

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام به نقل از پایگاه خبری تحلیلی زانا، دکتر صادق علیمرادی با اشاره به بحران خشکسالی، کاهش شدید منابع آب و به تبع آن خشک شدن بستر رودخانه چرداول، افزود : با هماهنگی و دستور مقام قضایی و با همکاری نیروی انتظامی، همکاران اداره منابع آب شهرستان چرداول شناسایی، گشت و بازرسی مسیر رودخانه چرداول در دستور کار قرار گرفت که در همین راستا موتورتلمبه های غیرمجاز به دلیل تخلفاتی از قبیل عدم رعایت الگوی‌کشت،اضافه برداشت و عدم‌تمدید پروانه پس از توقیف به پارکینگ انتقال داده شدند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام با تاکید بر استفاده کشاورزان از موتور تلمبه های سیار، ادامه داد: به علت قابلیت جابجایی سریع این موتور تلمبه ها، شناسایی و توقیف آنها کار بسیار سختی است چراکه به راحتی قابلیت رویت و پیگیری ندارند.

وی تصریح کرد: با توجه به افت شدید منابع آب سطحی و سفره های آب زیرزمینی در شهرستان، این اقدام در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی و صیانت از منابع آبی صورت پذیرفت.

علیمرادی در پایان خاطرنشان کرد : این شرکت تمام توان خود را جهت جمع‌آوری تمامی موتورتلمبه‌های غیرمجاز بکار خواهد گرفت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه آب، برابر قانون اقدام خواهد نمود.

کد خبر: 1151
  تاریخ خبر : یکشنبه 1 مرداد 1402
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 1 مرداد 1402
 لیسانس حقوق
 317