پیام تبریک مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام، دکتر صادق علیمرادی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام با صدور پیامی فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

 

         ن و القلم و ما یسطرون

سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند و قلم خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏گیرند.

بر تمامی شهیدان قلم که سلاح خویش را سنگر دفاع از استقلال، آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.

یقینا شما فرهیختگان واقفید آن کس که آگاه‏تر است، مسئول‏تر است. مسئول در قبال ملت و کشور، مسئول در قبال باورها و اعتقادات مردم، مسئول در قبال منافع ملی، مسئول در قبال تهاجم فرهنگی و اندیشه‏‏ای بیگانه‏، مسئول در قبال اخلاق مداری و حفظ حرمت های جامعه، مسئول در قبال کژاندیشی و کژ رفتاری‏ ها و .. و این مسؤولیت و مسؤولیت‌ها نه تنها محدودیت نمی ‏آفریند، بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برایتان هموار و هموارتر می‏سازد و شما فرهیختگان را به جایگاهی می‏رساند که جز رضایت حضرت دوست نمی‏ بینید.روزتان مبارک

 

 

 

کد خبر: 1157
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 17 مرداد 1402
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 17 مرداد 1402
 لیسانس حقوق
 442