دومین جلسه شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق با موضوع بررسی زیرساخت های اربعین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام، باحضور دکتر علیمرادی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام دومین جلسه شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان و اعضای کمیته آب با موضوع بررسی زیر ساخت های اربعین در سالن جلسات ساختمان شماره 2 شرکت برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند طرح های زیر ساختی پایانه مرزی مهران، افزود: استان ایلام بعنوان سرزمین خادمین سیدالشهداء علیه السلام و دروازه عتبات عالیات در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی ( ع ) شورای صنعت آب و برق استان، تامین آب پایدار را از وظایف و افتخارات خود می داند و نهایت سعی و تلاش خود را در خدمات رسانی به زوار به پای کار خواهد آورد.

رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان، تعامل بین ادارات آب و برق در ارائه خدمت شایسته به زوار اربعین را قابل تحسین دانست و بیان داشت: با انسجام و تعامل بیش از پیش، در این گام معنوی و زیارت اربعین شریک خواهیم بود.

رئیس ستاد اربعین  صنعت آب وبرق استان (پایانه مرزی مهران) تصریح کرد: اعضای کمیته آب استان با بررسی همه جوانب خدمات رسانی در مرز، با توجه به شدت گرمای پیشرو، تدابیر لازم درجهت تسهیل خدمات به زوار اندیشه شده که موضوع پایداری آب پایانه مرزی، خنک سازی آب و ... از آن جمله است.

در پایان جلسه اعضای کمیته آب به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر: 1158
  تاریخ خبر : چهارشنبه 18 مرداد 1402
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 18 مرداد 1402
 لیسانس حقوق
 412