مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام تشریح نمود:

ره آورد سفر اول ریاست محترم جمهور به استان

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام، ره آورد سفر اول ریاست محترم جمهور به استان ایلام را تشریح نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام؛ دکتر صادق علیمرادی: وظیفه مدیران است که دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدماتی که دولت کار و کرامت برای مردم و نظام خصوصاً  قشر محروم جامعه داشته را اطلاع رسانی نماییم.

وی افزود: بیان ره آورد سفرهای رییس جمهور در تقویت همدلی میان دولت و ملت، ایجاد امیدواری در مردم و استواری دولت در خدمت رسانی بیشتر تاثیرگذار است.

دکتر علیمرادی با تاکید بر جذب صددرصدی اعتبارات مصوبات سفر ریاست محترم جمهور و هیات دولت به استان ایلام، اظهار داشت : در اجرای این پروژه از بروزترین تجهیزات الکتریکال و مکانیکال، سیستم تله متری، دیزل ژنراتور برای هرکدام از ایستگاه ها و با رعایت اصول پدافندی استفاده شده است.

لازم به ذکر است تصفیه خانه آب شرب شهر ایوان با هدر رفت نزدیک به صفر از دو قسمت آبرسانی و تصفیه خانه و با هدف تامین آب شهرهای ایوان، زرنه، 32 روستای مسیر و شهرک صنعتی طراحی و اجرا شده و شامل سه ایستگاه پمپاژ ، سه مخزن 1000 مترمکعبی و 32 کیلومتر خط انتقال است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام با بیان اینکه خرداد ماه امسال با حضور وزیر کشور شاهد کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی سد گدارخوش بودیم، خاطرنشان ساخت: این پروژه آب کشاورزی ۶۸۰۰ هکتار از اراضی دشت مهران و صالح آباد و آب صنعت منطقه را تامین خواهد کرد و نقش کم نظیری در توسعه شهرستان مهران و بخش صالح آباد خواهد داشت.

کد خبر: 1159
  تاریخ خبر : چهارشنبه 18 مرداد 1402
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 18 مرداد 1402
 لیسانس حقوق
 330