جلسه تکریم و معارفه مدیران حراست شرکت آب منطقه ای ایلام برگزارگردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام، جلسه تکریم و معارفه مدیران حراست شرکت آب منطقه ای ایلام با حضور دکتر میکائیل حسینی معاونت حفاظت پرسنلی مرکز حراست وزارت نیرو، مهندس علی بهمنش مدیر کل حراست وامور محرمانه شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیرحراست کل استان، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای، معاونین و مدیران ستادی در محل سالن جلسات ساختمان شماره 2 شرکت برگزار شد.

در این جلسه دکتر میکائیل حسینی معاونت حفاظت پرسنلی مرکز حراست وزارت نیرو بیان داشت: نگاه حراست تصمیم ساز است و به عنوان چشمان تیزبین سیستم می باشد. وی یکی از وظایف حراست را پاسخگویی دانست و گفت: مجموعه حراست می بایست خود، در عمل جزو سابقون باشند تا بتوانند با قرابت و نزدیکی به خداوند بر قلبها حکومت نمایند.

مهندس علی بهمنش مدیر کل حراست و امور محرمانه شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز دراین مراسم عنوان کرد: حفاظت از حقوق بیت المال و کارکنان، قانونمندی، پاسخگویی، سلامت نفس و تدبیر، حفظ ارزشهای اسلامی را از جمله وظایف حراست قلمداد کرد و خواستار نگاه تصمیم ساز، سریع و دقیق درهمکاری و تعامل درون سازمانی و ارتباط سازنده با حراست کل استان شد.

در ادامه این مراسم مدیر حراست کل استان با ارائه شاخصهای حراستی به بررسی آنها پرداخت. وی قانون مداری را یک تکلیف دانست و گفت: از خصیصه های مهم مسئولین حراستی شجاعت و شفافیت در عمل است و باید از مطالبات برحق و منافع بیت المال، حراست و صیانت نمایند.

دکتر صادق علیمرادی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام نیز ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت با اشاره به ضرورت حراست در دستگاه ها عنوان کرد: عدم وجود حراست بی شک سلامتی سیستم را دچار چالش خواهد نمود.

  مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام وظیفه حراست را رصد دقیق فعالیت های سازمانی و مراقبت از سیستم دانست و گفت: نقش و اهمیت حراست در سلامت اداری ادارات کاملاً مبرهن است.

  مهندس ایمان سبززاده مدیرجدید حراست نیز با بیان وظایف، ویژگیها و اهداف حراست تصریح نمود: دیدگاه حراست، دیدگاه فرهنگی و مبتنی بر شفاف سازی و رفتار هوشمندانه است و استراتژی حراست شرکت براساس نقش هشدار دهنده و صیانتی، اصلاح کننده و بازسازی می باشد.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای از زحمات آقای سایه میری مدیر اسبق حراست شرکت تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

 

کد خبر: 1169
  تاریخ خبر : چهارشنبه 1 شهریور 1402
  آخرین به‌روزرسانی : پنجشنبه 2 شهریور 1402
 لیسانس حقوق
 825