با حضور معاون وزیر نیرو و رئیس قرارگاه مرکزی اربعین وزارت نیرو انجام گرفت؛

افتتاح سردخانه قرارگاه حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) شرکت آب منطقه‌ای استان

با حضور دکتر حیدری معاون وزیر نیرو و رئیس قرارگاه مرکزی اربعین وزارت نیرو، سردخانه قرارگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) شرکت آب منطقه‌ای استان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام؛ با حضور دکتر حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو، دکتر بهرام نیا استاندار ایلام، مهندس بسطامی نماینده مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، دکتر علیمرادی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام و مدیران عامل آبفا و توزیع برق استان و فرماندار شهرستان مهران، سردخانه قرارگاه حضرت ابوالفضل العباس ( ع) شرکت آب منطقه‌ای استان افتتاح شد.

در این مراسم معاون وزیر نیرو و رئیس قرارگاه مرکزی اربعین وزارت نیرو ضمن تقدیر از عملکرد صنعت آب و برق استان در ارائه خدمات پایدار به زوار، با تاکید بر اینکه استان ایلام و شهرستان مهران به برکت خون شهیدان، دروازه عتبات معرفی شده است، افزود: نام اربعین با نام مهران گره خورده است و این نشات گرفته از برکت امام حسین (ع)  و خادمی مردم استان ایلام است.

دکتر حیدری افزود: خدمت به زائر امام حسین خستگی نمی‌شناسد و با توجه به قرار گرفتن اربعین حسینی در فصل تابستان، از تمامی مدیران می خواهیم ضمن تامین آب و برق پایدار برای زوار، تمام تلاش خود را برای ارایه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به زائران به کار ببندند.

دکتر صادق علیمرادی در ادامه این مراسم گفت: مجموعه صنعت آب و برق استان، خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را وظیفه خود می‌داند و در این جهت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان ایلام ادامه داد : در همین راستا و امروز شاهد افتتاح سردخانه قرارگاه حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) با حضور دکتر حیدری معاون وزیر نیرو و رئیس قرارگاه مرکزی اربعین وزارت نیرو هستیم . وی با بیان اینکه ظرفیت این سردخانه 286 تن است، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه، روزانه 500 هزار بطری آب معدنی سرد در اختیار زوار قرار می گیرد.

لازم به ذکر است اعتبار احداث سردخانه باحمایت و پیگیری های دکتر بهرام نیا استاندار ایلام از طریق وزارت نفت ( پالایشگاه  گاز ایلام ) تامین شده است.

کد خبر: 1171
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 7 شهریور 1402
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 7 شهریور 1402
 لیسانس حقوق
 463