رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان ایلام:

برای موج بازگشت زائران آمادگی کامل داریم

رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان ایلام از آمادگی کامل این صنعت در موج بازگشت زائران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام، دکتر صادق علیمرادی گفت: آمار خروج زائران نسبت به ورود آنها به کشور کاهش یافته است که این موضوع حکایت از بازگشت زائران به کشور دارد که با توجه به تجارب سالهای گذشته، توانسته ایم با برنامه ریزی مدون و حضور استان های معین خدمات در خوری به زائران ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام با اشاره به آغاز موج بازگشت زائرین از مرز بین المللی مهران افزود : 2 سقاخانه ثابت و چندین نقطه سیار در پایانه مرزی مهران با ظرفیت تا 300 هزار بطری آب در روز، توزیع آب بسته بندی و خنک را در بین زوار بر عهده دارند.

رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان ایلام به عملکرد شرکت های آب و فاضلاب و توزیع برق استان نیز اشاره نموده و تصریح کرد : تأمین آب پایدار موکب‌های سطح استان از نخستین نقاط ورودی به استان تا مرز بین‌المللی مهران با استفاده از مخازن و خطوط انتقال و همچنین استفاده از تانکر‌های آبرسانی سیار انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد : در راستای تامین برق پایدار برای مواکب و پارکینگ های بزرگ اربعین نیز، تأمین برق ۱۷٠ موکب، بیش از ۸٠٠ چشمه سرویس بهداشتی مسیر، روشنایی پارکینگ های شماره 1 و ۲ اربعین انجام شد.

دکتر علیمرادی در پایان از آمادگی کامل صنعت آب و برق استان در پذیرایی از موج بازگشت زائرین خبر داد و خاطرنشان ساخت: تامین آب و برق پایدار برای ارائه خدمات در خور زائرین بدون کوچکترین مشکل، نشان از حمایت های دکتر بهرام نیا استاندار جهادی ایلام، مدیریت جهادی و هم افزایی مدیران صنعت آب و برق استان دارد که امیدواریم تا بازگشت آخرین زائر از این کنگره عظیم، شاهد تداوم آن باشیم.

کد خبر: 1173
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 14 شهریور 1402
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 14 شهریور 1402
 لیسانس حقوق
 303