پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام؛ دکتر صادق علیمرادی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان، در پیامی فرا رسیدن ایام ا...دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.متن پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام به این شرح است:

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

جاوید باد پرچم پر افتخار الله اکبر، که رمز پیروزی معجزه آسای ملت بزرگ ایران است . امام خمینی (ره)

 

دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است. دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است تا نسل جدید با رشادت‌های یک ملت برای رسیدن به بزرگترین و تاثیرگذارترین انقلاب قرن آشنا شوند و دستاوردهای نظام اسلامی را درک نمایند.

انقلاب اسلامی همچون نوری عظیم،ظلمت فراگرفته در ایران را روشن کرد و « استقلال» و « آزادی » و « جمهوری اسلامی» را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

این ایام یاد آور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال و روحیه ایثار و شهادت طلبی، استقلال‌طلبی و عدم وابستگی توانستند نظام ظلم، ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی، عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند و امروز نیز پس از 4 دهه همچنان در حفظ آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی راسخ باشند.

بی شک حفظ نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن در سایه تبعیت از مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، پیشرفت و آبادانی کشور، خودباوری و وحدت ملی حاصل خواهد شد .

اینجانب آغاز دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی؛ این حماسه تاریخی را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده؛ عزت، اقتدار و سربلندی ایران عزیز را از خداوند متعال خواستارم.

کد خبر: 1230
  تاریخ خبر : پنجشنبه 12 بهمن 1402
  آخرین به‌روزرسانی : پنجشنبه 12 بهمن 1402
 لیسانس حقوق
 210