پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام به مناسبت گرامیداشت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام طی پیامی، فرا رسیدن نیمه شعبان میلاد حضرت صاحب الامر(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را گرامی داشت.

متن پیام دکتر صادق علیمرادی به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته و المستشهدین بین یدیه

امنیت در یک کشور، چه امنیت اجتماعی و مدنی، چه امنیت روانی و اخلاقی، یکی از پایه‌ها و ارکان اصلی پیشرفت و قوام و سربلندی کشور است. (مقام معظم رهبری)

سالروز میلاد قطب عالم امکان و یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر(عج) فرصتی مغتنم است تا ضمن تبریک این روز مبارک،  هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را گرامی بداریم.

بی‌تردید امنیت، آسایش و اقتدار مثال‌زدنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر هجمه‌ی سنگین توطئه‌های دشمنان، دستاورد خون شهیدان، فداکاری و تلاش خستگی‌ناپذیر مجموعه‌ی خدوم و هوشیار اطلاعاتی و امنیتی، خصوصا سربازان گمنام امام زمان (عج) است که مدال افتخار گمنامی یوسف زهرا (س) را بر سینه دارند و همواره با مجاهدت صادقانه‌ و تکیه بر سلاح ایمان،تقوا و پیروی از فرامین راهگشای مقام معظم رهبری بسترساز امنیت پایدار و توسعه‌ی ایران اسلامی بوده و با مبارزه بی‌امان با انواع ترفند‌های دشمنان اسلام، آرامش وامنیت را به مردم همیشه در صحنه هدیه می‌نمایند.

نامگذاری میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) بیانگر جایگاه کلیدی، راهبردی و حیاتی وزارت اطلاعات به عنوان یکی از ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام جمهوری اسلامی در صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی و منافع ملی است.

سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره در عین گمنامی و با مجاهدتی خاموش که کمتر انعکاس رسانه ای پیدا می کند، با انواع خطرها روبرو هستند و همیشه با درایت و هوشمندی خود، توطئه ها و نقشه های بسیار خطرناک دشمنان ایران اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه می نمایند.

فرارسیدن نیمه‌ی شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، موسم شور، نشاط، شادی و تکریم و تجلیل از مجاهدت‌ها و حماسه‌آفرینی مدیران و کارکنان شجاع و وفادار وزارت اطلاعات در حفظ ثبات و امنیت پایدار کشور است.

به شکرانه‌ی این نعمت عظیم، متواضعانه سجده شکر بر آستان قدس الهی نهاده، سلامتی،تداوم توفیقات و سربلندی سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) در انجام ماموریت‌های حساس، پیچیده و خطیر محوله، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم و پیروی از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری را از درگاهش طلب می‌کنم.

فرارسیدن عید بزرگ نیمه‌ی شعبان و هفته‌ی بزرگداشت سربازان گمنام را محضر مبارک مقام معظم رهبری، ملت نجیب، فهیم و وفادار ایران، جمیع شیفتگان و منتظران ظهورش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

کد خبر: 1237
  تاریخ خبر : دوشنبه 30 بهمن 1402
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 30 بهمن 1402
 لیسانس حقوق
 209