جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان و شهرداری ایلام برگزار شد

جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان و شهرداری ایلام با موضوع جلب همکاری و هم افزایی در راستای تشریح وضعیت منابع آبی برای ترویج مصرف بهینه آب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام؛ عباس کردنژاد مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان در این نشست گفت: هدف از این نشست تشریح وضعیت منابع آبی و هم اندیشی و همکاری برای ترویج مصرف بهینه آب در سطح شهر و جایگزینی آب های نامتعارف برای آبیاری فضای سبز است.

وی مدیریت مصرف صحیح آب در فضای سبز را امری مهم و ضروری دانست و افزود: با توجه به تاثیر کاهش بارندگی ها بر منابع آبی و در راستای مدیریت مصرف درست آب،  طرح بهره گیری از کنتورهای آبی کاملا هوشمند در چاه های آبیاری فضای سبز شهر ایلام در دستور کار قرار گرفت.

کردنژاد تصریح کرد: با نصب کنتورهای هوشمند و جایگزین کردن راهکار های نوین و پیشرفته همچنین برنامه ریزی جهت تخصیص آب فضای سبز بر اساس نیاز آبی گیاهان، خروجی آب برای عرصه های مختلف اندازه گیری خواهد شد.

محمد سلطانی مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام نیز در این نشست ضمن تقدیر از پیگیری و دغدغه های شرکت آب منطقه ای استان در نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه های آب، گفت: مصرف بهینه آب، جلوگیری از هدر روی آب، صرفه جویی در مصرف و افزایش بازدهی آبیاری فضای سبز که ضمن اندازه گیری دقیق میزان مصرف آب گیاه حاصل می شود از مهمترین مزایای نصب این کنتورها است.

لازم به ذکر است در این نشست بر گزارش لحظه ای و محاسبه حجم میزان آب مصرف شده از راه دور ، تجهیز سامانه و ... تاکید شد.

کد خبر: 1241
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 8 اسفند 1402
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 8 اسفند 1402
 لیسانس حقوق
 179