پیام تسلیت مدیرعامل آب منطقه‌ای ایلام به مناسبت رحلت امام (ره) و قیام 15 خرداد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام؛ دکتر صادق علیمرادی در پیامی سی و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام غرور آفرین خونین 15 خرداد 42 را تسلیت گفت متن پیام به به شرح زیر است:

بسمه تعالی

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی مردی از دیار اولیاء و اوصیاء، معمار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با " ایثار، اقتدار و صلابت " اسلام محمدی را چون چشمه ای زلال و نورانی در جهان احیا کرد و امید و روشنی را در دل ستم دیدگان و مظلومان جهان متبلور ساخت.

یقینا" و تحقیقا" تفکر و اندیشه های والای حضرت امام خمینی (ره)، تأثیری شگرف در " اتحاد و بیداری " جهان اسلام داشت به گونه‌ای که ارتحال این شخصیت عظیم الشان، رمز وحدت تمامی مسلمانان جهان در این ایام جانسوز شده است و ملت‌های مسلمان و آزاده با “ بینش، بصیرت، شناخت، برادری و آگاهی” رحلت جانگداز آن امام همام را به سوگ می نشینند.

همچنین امروز به برکت قیام خونین و غرورآفرین شهدای ۱۵خرداد است که مبدا نهضت پیر جماران است، سراسر جهانیان پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهضت بزرگ خمینی کبیر (ره) را دریافت کرده اند.

اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن ۱۴ خردادماه، سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) ، و شهادت یاران با وفایش در قیام خونین ۱۵ خرداد، امید آن دارم که در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و ظل توجهات مقام عظمای ولایت در راه حراست از آرمان های متعالی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، پاسداری از خون پاک شهدای اسلام و انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر توسعه ، بالندگی و سرافرازی ایران عزیز اسلامی قدم برداشته و پیروز باشیم. ان شاءالله

کد خبر: 1296
  تاریخ خبر : یکشنبه 13 خرداد 1403
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 13 خرداد 1403
 روابط عمومی
 158