بیست و ششم مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

پیام سرپرست شرکت آب منطقه ای ایلام بمناسبت بیست و شش مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام ، متن پیام صادر شده از سوی جناب آقای مهندس پور احمد سرپرست محترم شرکت آب منطقه ای ایلام بدین شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا     
از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)

٢٦ مرداد سال ١٣٦٩ روز ورود اولین کاروان آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی و روز بزرگداشت مقام و منزلت این عزیزان است.

آزادگان اسوه های صبر و مقاومت و اسطوره های ایثار و رشادت هستند که برای دفاع از میهن و انقلاب شکوهمند و نوپای اسلامی به جبهه های نبرد شتافتند و در دوران اسارت نیز در مقابل دشمن بعثی ایستادگی و پایمردی ستودنی نشان دادند و به راستی آزادگی ملت ایران را به جهانیان نشان دادند.

در این روز عزیز و غرور انگیز به تمامی آزادگان سرافراز و ایثارگران دوران پرافتخار دفاع مقدس درود می فرستیم و یاد و خاطره آزادگان بزرگواری که به همرزمان شهید خود ملحق شده اند را گرامی میداریم.

کد خبر: 697
  تاریخ خبر : چهارشنبه 24 مرداد 1397
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 24 مرداد 1397
 کارشناس روابط عمومی
 667