در این دیدارمدیر عامل شرکت آب منطقه ای اظهار داشت : شنیدن بی واسطه درخواسته ها، مطالبات و مشکلات ارزنده مردم، از نتایج مثبت ملاقات مردمی می باشد که این گفتگو و شنیدن درد دل مردم بدون واسطه و رو دررو، باعث افزایش رضایتمندی از دستگاه های اجرایی خواهد بود .
پور احمد با بیان اینکه تمامی مدیران ادارات منابع آب شهرستانهای مختلف در همه روز های کاری درب اتاقشان بروی مردم و اربابان رجوع جهت پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مردم باز خواهد بود، ابراز داشت : با توجه به بعد مسافت شهرستان هلیلان از استان ایلام و صعوبت حضور شهروندان برای ملاقات مردمی با مدیر عامل، حضور مدیران ادارات در میان مردم و شنیدن صدای ایشان، ارائه خدمات و رفع موانع موجود را تسهیل خواهد نمود.
شایان ذکر است که ایستگاه شماره 1 دشت هلیلان به دلیل سیلاب رودخانه سیمره در سال 98 تخریب که در حال حاضر روند اجرایی و راه اندازی آن با حضورمدیر عامل، معاونین طرح و توسعه و حفاظت وبهره برداری شرکت آب منطقه ای ایلام و پیمانکار اجرایی شبکه مورد بررسی قرار گرفت.