نشست هم اندیشی بازرس کل استان ایلام با مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای ایلام

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام، نشست هم اندیشی با حضور آقای مهندس اصلانی بازرس کل استان ایلام و مهندس علی پور احمد مدیر عامل و معاونین شرکت آب منطقه ای استان در سالن جلسات شرکت برگزار گردید. در این نشست مهندس پور احمد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای، گزارشی از وضعیت منابع آب استان و همچنین عملکرد شرکت آب منطقه ای بخصوص در سنوات اخیر ارائه و خاطر نشان کرد: موفقیت در مدیریت منابع آب درصورتی ممکن خواهد بود که همه ذینفعان و ذی مدخلان مسئله آب را مسئله خود بدانند و دراین امر مشارکت فعال داشته و به وظایف خود عمل کنند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در ادامه این گزارش باگریز به مدیریت سیلاب سال 98 و تخلیه مخازن سدها افزود: اگردرخصوص تخلیه بموقع مخازن سدها پیش بینی و اقدام پیشگیرانه انجام نمی شد، سیلاب 98 به یک بحران و فاجعه انسانی در استان مبدل می شد که با اقدام به موقع و همکاری همه دستگاههای متولی تحت مدیریت واحد استاندار، این تهدید به فرصتی برای استان تبدیل شد.

وی درادامه به سیکلهای مکرر خشکسالی و تر سالی اشاره کرد و گفت: تغییر اقلیم درکشور بوضوح مشهود است و برای تامین نیاز آبی چاره ای جزاعمال مدیریت در بخش مصرف و همچنین مهار حداکثری روانابهای فصلی نداریم و در این راستا در سطح استان 5 سد مخزنی در دست بهره برداری،  4 سد در دست اجراو 8 سد در دست مطالعه داریم که درصورت به نتیجه رسیدن آنها توسعه استان در بخشهای مختلف صنعت و کشاورزی و اطمینان از تامین آب شرب تا افق بلند مدت حاصل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در پایان از نگاه پیشگیرانه وهمکاری بازرس کل و همکاران ایشان قدردانی کرد.

مهندس اصلانی بازرسی کل استان ایلام نیز که به اتفاق معاونین خود در این نشست حضور داشتند با بیان اینکه مدیریت جهادی و کارآمد همواره در مواقع بحران نمایان خواهد شد، اظهار داشت : شرکت آب منطقه ای ایلام از لحاظ سرمایه انسانی و وجود کارشناسان فنی و داشتن زیر ساخت های مناسب از سازمانهای پیشرو در استان می باشد .

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی باعث ایجاد فضای فعالانه و مشارکت درانجام ماموریت های سازمانی خواهد شد، افزود : اهمیت به مشارکت فعالانه همه صاحب نظران و اولویت قراردادن به مسائل کلان استان و مدیریت جهادی می تواند استان را در مسیر توسعه پایدار قراردهد.

بازرس کل استان در ادامه بر تقویت نظارتهای درون سازمانی تاکید و افزود: سازمان بازرسی با نگاه پیشگیرانه و اصلاحی همواره در کنار دستگاههای اجرایی خواهد بود و از اقدامات شاخص و مثبت متولیان امر حمایت خواهد نمود.

آقای اصلانی در پایان، آب را پیشرانه اصلی توسعه پایدار عنوان و بر مهار روانابهای و تکمیل پروژه های نیمه تمام استان در بخش آب تاکید نمود.

کد خبر: 962
  تاریخ خبر : شنبه 23 مرداد 1400
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 23 مرداد 1400
 لیسانس حقوق
 984