مدیر عامل آب منطقه ای ایلام از مطالعه و اجرای 12 سد در ایلام خبر داد

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام گفت : 12 سد در استان ایلام در دست مطالعه و اجرا قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام، مهندس پوراحمد با بیان اینکه 12 سد در استان ایلام در دست مطالعه و اجرا قرار دارد، افزود: در بحث مهار روان آبهای استان پیگیری هایی توسط استاندارو نمایندگان ایلام درمجلس شورای اسلامی در دست اقدام است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی اظهار داشت: سد چناره یکی از مهمترین پروژه های آبی استان است که با رایزنی های انجام شده تلاش میشود درپیوست لایحه بودجه 1401 مبلغ متناسبی برای این طرح پیش بینی شود و به موازات آن از محل تسهیلات ماده 56 قانون تنظیم نیز مجوز دریافت مبلغ6000 میلیارد ریال نیز صادر گردید که با همراهی خوب نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی  با بانک ها هستیم.

مهندس پور احمد با بیان اینکه سدهای ایلام، دویرج، کنگیرو گلال در دست بهره برداری هستند، تاکید کرد: هم اکنون پنج سد میمه، چناره، سیکان، کنجانچم و گاوی در دست اجرا و شش سد جزمان،گدارخوش، چیخاب، چنگوله، گوراب و ورگردر دست مطالعه قراردارد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام با تاکید بر تخصیص 50 درصدی اعتبارات، خاطر نشان ساخت: در سالجاری اعتبارات خوبی جهت پیشبرد طرحهای آبی استان در پیوست قانون تصویب شده که تاکنون قریب به 50 درصد این میزان تخصیص داده شده است.  

کد خبر: 980
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 25 آبان 1400
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 25 آبان 1400
 لیسانس حقوق
 881