دیدار نماینده منتخب مردم حوزه جنوب استان ایلام با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام

دکتر چراغی نماینده منتخب مردم حوزه جنوب استان با حضور در شرکت آب منطقه ای استان، با دکتر صادق علیمرادی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام؛ دکتر علیمرادی با تقدیر از حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای، انتخاب دکتر چراغی را به عنوان نماینده منتخب مردم حوزه جنوب استان، تبریک گفت.

وی با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه های فعال شرکت، به فعالیت حداکثری و پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه احداث سد میمه در دهلران اشاره نمود و تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه سد مخزنی میمه سال ۸۹ با هدف تأمین آب اراضی کشاورزی بخش مرکزی دهلران به میزان 6500 هکتار شروع شد.

دکتر علیمرادی یادآور شد: این پروژه در مقاطعی به دلیل مشکلات فنی و اعتباری به‌نوعی تعطیل بود، اما با آغاز کار دولت سیزدهم این پروژه با عنایت وزیر نیرو به‌عنوان یک پروژه اولویت‌دار مطرح شد و در ۲ سال گذشته اعتبارات مناسبی به این پروژه تزریق شد.

دکتر علیمرادی همچنین در خصوص سایر پروژه های شرکت آب منطقه ای استان گزارش جامعی ارائه نمود.

در ادامه این دیدار، دکتر اسداله چراغی نماینده منتخب مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اهتمام مجموعه آب منطقه ای استان در پیشبرد اهداف دولت کار و فعالیت، اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم در استان را عدم هماهنگی بین ادارات است برشمرد و خاطرنشان ساخت: اتحاد و همدلی بین سازمان ها و ادارات و مردم، دارای ارزش و اهمیت می باشد.

دکتر چراغی با تاکید بر اینکه استان ایلام دارای منابع عظیمی است، تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم شریف استان باید مطالبات مردم را پیگیری نموده و طرح های مناطق محروم را به قانون تبدیل و اجرا نماییم.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان ساخت: به عنوان منتخب مردم، در تمام حوزه ها با تمام توان در کنار مردم بوده و هستیم و پیگیری ها، رایزنی ها و اقدامات لازم در جهت رفع موانع و پیشرفت و اتمام هر چه سریعتر این پروژه ها را انجام خواهیم داد.

کد خبر: 1269
  تاریخ خبر : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
 روابط عمومی
 91